الأربعاء، 14 سبتمبر 2011

صور ملكة جمال الكون 2011

صور ملكة جمال العالم 2011

صور ليلى لوبيز ملكة جمال الكون

حصلت ملكة جمال انغولا ليلي لوبيز على لقب ملكة جمال العالم لعام 2011

من مدينة ساو باولو البرازيلية

وتفوقت ملكة جمال انغولا على ملكات جمال اوكرانيا والبرازيل والفيليبين والصين

في التصفيةالنهائية التي ضمت خمس مرشحات لتصبح

ملكة جمال الكون 2011

صور




هناك 6 تعليقات:

  1. والله
    هي دي ملكه جمال
    والله العظيم انا احلي مليون مره منها
    علي الاقل
    انا بيضه لكن هي سوده انا شعري بني وناعم هي شعرهااسود وجاف .................

    ردحذف
  2. وع وع وع الحقيقة ماعندهم ذوق أبدا وع بس أنتو شوفو الباط قرف قرف وين الذوق

    ردحذف
  3. والله انا راجل لكن انا احلي منها مليون مره................... اخس علي الزوف الاعمي

    ردحذف
  4. مش مهم انك تكوني بيضه علشان اتكوني حلو ...... او شعرك بني !!!!!!!!!!!!!!

    ردحذف
  5. هى اكيد أحسن منك فى حاجات كتير عشان كدة أصبحت ملكة جمال الكون يا بيضة يا أم شعر حرير من شروط المسابقة المعلومات العامة والثقافة لكن من الواضح أنك تافهة أنما هى ربنا رزقة القبول وأنتى أبتلكى بالغرور يا أم الشعور

    ردحذف

خلاصة عرب سفن انهاردة

عرب سفن © 2011