الاثنين، 5 مارس 2012

البوم تامر حسنى الجديد 2012

البوم تامر حسنى الجديد 2012
البوم تامر حسنى الجديد من فيلم عمر وسلمى 3
تحميل اجمل اغانى فيلم تامر حسنى الجديد عمر وسلمى الجزء الثالث
كلمات شريط تامر حسنى 2012
كلمات البوم تامر حسنى عمر وسلمى 3

عاطشف و فاتشن


مراتك دى أم عيالك و هى اللى فى الدنيا بقيالك
متجرحش يوم مشاعرها و متقولش خيرها فـ غيرها
دى مراتك أم عيالك و لو أنت أمك دعيالك
خليك شاب سيطرة و متخليش واحدة من أياهم تجيبك لورا
نادوا على عريسنا الأمور .. يا عاطشيف يا عاطشيف
قولوا لعروستنا مبروك .. يا فاتشين يا فاتشين
يا ويله اللى ينسى مراته و يعمل غلطة حياته
أصحى و فوق يا برنس
أصحى و فوق يا مدير ركز بقى يا كبير
و خليك جدع و كفاءة و كفاية بقى تتشاءة
أياك تبيع الدهب و تاخد مكانه زلط
بيتك حرام يتخرب و تعيش علطول فى غلط


يا عاطشيف يا عاطشيف .. يا فاتشين يا فاتشين
قول يا شألشا


مراتك دى هى الليلة .. يا عاطشيف يا عاطشيف
و هى اللى لمة العيلة .. يا فاتشين يا فاتشين
و هى اللى واقفة و سدة و جمبك وقت الشدة
طب ليه العك ليه ليه العك ليه
ليه العك ليه و أنا وحشة ولا إيه
عاطف عاطف يا تيفا يا طفطف
من النهاردة هنبطل نستظرف
أنسى أى واحدة عرفتها يوم من أيامك
مش بس فـ حياتك ولادك ركز فـ المدام
و لو ضميرك نايم قوله أصحى يلا و فوق
متخليش مراتك الحلوة تاخدك من أمك و أبوك
و متعملش اللى يدينك و متمشيش ورا شياطينك
دى هى اللى بتحبك هى اللى بتحبك
طب قسم يا فنانس حلاوتك يا فنانس
و طول فى التقسيمة و رقصنى بهز و كرف
طب بيسى بيسى بيسى و أبعد كده عن قميصى
و على رأى المثل قال يا قاعدين موقفتوش ليه

أغنية عاطف وفاتن - من فيلم عمر وسلمى 3


كلمات اغنية جرى إيه يا عينى

يا عينى ليه بتدمعى ما حبيبنا سابنا خلاص و راح
دلوقتى نفسك ترجعى و مستعدة تنسى الجراح

ليه كده يا عينى ؟؟
من تانى يوم فى فراقنا أنا و أنتى ليه أشتاقنا
مش كنا قولنا وداع مش كنا خلاص فارقنا
دلوقتى إيه غيرنا ع البعد ليه ما قدرنا
من تانى يوم أنا و أنتى رجعنا ليه فـ كلامنا


جرى إيه يا عينى هو أنتى برضه هتكسفينى و تبكى بجد
و أحنا اللى عمرنا ما عملناها مرة و بكينا فـ يوم على حد
ما تردى عليا ولا هى مش أى حد
...
بعدنا يا قلبى عنه و لسة كلامنا عنه
و كمان واحشنا أكتر و البعد مفيش أصعب منه
و قولنا هننسى فـ ثانية و أكيد هتحلى الدنيا
و أتارى كلامنا حاجة و الفعل ده حاجة تانية

أغنية جري إيه ياعين - من فيلم عمر وسلمى 3





كلمات اغنية قالتلى نبعد

قالتلى نبعد قولت عادى بعد شوية لقيتنى عادى
برجع فى كل كلامى فـ ثانية بجد هموت و أرجع
روحت أشوف كده من بعيد لقيتها عايشة و الدنيا عيد
دمى أتحرق و قلبت الدنيا و هى ولا بتسمع


أنا كنت ماشى و مش راجع غير لما تيجى و كلك شوق
متهزريش ده أنا كده واقع أنا لاذم أخد بالى و أفوق
أنا كنت ماشى و مش راجع ركزى معايا الله يخليكى
متهزريش ده أنا كده واقع و هياكلوا وشى الناس يرضيكى
...
يعنى إيه مبقتش قادر أستغنى عنك ولا إيه
أنا كنت فاكر قلبى جامد بس كده أنا خوفت عليه
و اللى تاعبنى لما جيتلك معرفش كنتى فرحانة ليه
فرحانة ماشى بتضحكى و هقولك إيه

أغنية قالتلى نبعد - من فيلم عمر وسلمى 3



كلمات اغنية نص لمحه
حلاوتها و هى ماشية بتدلع فـ الهوى
50 60 70 80 مليون شاب أستوى
بتقولى عايز لمحة واحدة ولا نص لمحة
و ده كله كان من نشرة واحدة لوحتنى لوحة
خلتنى أميل شمال و يمين
و محسوبكم فى المأوحة على أعلى مستوى


اغنية تامر حسنى نص لمحة 2012 | كاملة






بنت لذينة

أول ما أفتح عينى زى زمان بنادى
على حبيبى و نور عينية و ذكرياتى
كانت زمان عينى تفتح بتلاقيه
دلوقتى بندهله بقلبى و مش لاقيه

واحشنى صوته و لمسته سكوته و كلامه
و تفاصيل كتير أوى حلوة بينا فى أيامه
ده هو اللى كان فى حياتى أقرب حد ليا
كان الأمان دايما لقلبى و لعينية


الدنيا دى بنت لذينة عمالة بتخبط فينا
و فيه إيه هنعمله بإيدينا طب نعمل إيه
إنسان حلمت ببكرة معاه و رتبت نفسك كده وياه
و فى لحظة بقى مش من حقك تسأل عليه
...
ماشية الحياة و مغمضين دايما عينينا
حبيت سنين و يلا عدى العمر بينا
و اللى نعيشله عمرنا و نكون حياته
بندعى بعد سنين نكون من ذكرياته





البوم تامر حسنى الجديد 2012


0 comments:

إرسال تعليق

خلاصة عرب سفن انهاردة

عرب سفن © 2011